FAQ
Často kladené dotazy
Způsob dopravy
1. Česká pošta– “Balík do ruky” nebo “Balík na poštu”.
- 139,- Kč vč. DPH
- Nad 2500,- Kč vč. DPH je doprava ZDARMA!
2. GLS
- 139,- Kč vč. DPH
- Nad 2500,- Kč vč. DPH je doprava ZDARMA!
- Neleze využít u obrazů s delší stranou než 125 cm!
3. Osobní odběr
- Osobní odběr lze uskutečnit ve Šlapanicích u Brna, na adrese Karla Čapka 392.
- Při osobní odběru je vyžadována platba předem a je účtován poplatek 79,- Kč vč. DPH z důvodu převozu obrazu na místo odběru.
- Před vyzvednutím je nutná předchozí domluva.
Proč nelze dobírka?
- Dobírka není možná, jelikož se jedná o vyhotovení obrazu přímo pro vás a jsou s tím spojené nemalé náklady.
- I pro vás je určitě jednodušší si obraz pouze převzít a neřešit placení při převzetí :)
- Jako kompenzace je pro vás doprava levnější, než by tomu bylo dle standardních ceníků.
Proč Česká pošta?
- Je to zatím jediný klasický dopravce, který akceptuje prakticky všechny naše rozměry obrazů a to za rozumné ceny. I když se možná někteří z vás budou divit, tak v rámci procentuálního množství poškozených zásilek patří z našich zkušeností s přehledem k nejlepším. Mluvíme zde o promilích.
Kdy obdržím svoji zásilku?
- Vždy odesíláme během následujících 2-4 pracovních dnů od objednání. Naši dopravci mají standardní
doručení D+1 – což znamená že byste měli zásilku obdržet následující pracovní den.
Proč je odeslání během 2-4 dnů?
- Protože se jedná o přímé zhotovení obrazu na zakázku s ručním zpracováním a to včetně výroby rámu.
Proč rám z MDF?
- MDF je suprová náhražka dřeva. A v tomto případě neznamená slovo náhražka něco horšího. MDF jsou slisované dřevěné piliny, které jsou slepené. Rámy z MDF jsou pevné a na rozdíl od dřeva už nepracují. Takže se nemusíte bát, že se vám zkroutí.
Pouze elektronická faktura e-mailem?
- Jedná se o ekologické řešení a šetření životního prostředí. Vaši fakturu obdržíte prostřednictvím e-mailu, kterou si pak můžete případně vytisknout.
Reklamace
- Pokud se jedná o ČP, je potřeba obrázek vzít na jakoukoliv pobočku ČP a sepsat s nimi reklamační protokol. Nám musíte dát vědět že jste zásilku odevzdali na pobočce a my pak reklamaci podáme systémově. Bude se čekat a ve chvíli kdy reklamaci uznají vám přijde částka za obraz a nám cena za poštovné. Proto při následujícím pokusu už poštovné neplatíte. Na celý proces máme 30 dní od převzetí.