Reklamace

  1. Obraz obsahuje tiskovou chybu
    • Pokud obrázek i s touto chybkou využijete, tak od vás budeme potřebovat fotografii této chyby. My vám pak vzhledem k velikosti obrazu nabídneme buďto částečnou finanční kompenzaci nebo vám zdarma zašleme nějaký menší obrázek dle vašeho výběru.
    • Pokud obrázek nevyužijete, je potřeba nám ho zaslat zpět včetně vyplněného reklamačního formuláře. My vám pak obratem zašleme peníze nebo nový obrázek.
  2. Dopravce obraz poškodil
    • Pokud se jedná o ČP, je potřeba obrázek vzít na jakoukoliv pobočku ČP a sepsat s nimi reklamační protokol. Nám musíte dát vědět že jste zásilku odevzdali na pobočce a my pak reklamaci podáme systémově. Bude se čekat a ve chvíli kdy reklamaci uznají vám přijde částka za obraz a nám cena za poštovné. Proto při následujícím pokusů už poštovné neplatíte. Na celý proces máme 30 dní od převzetí.
Zpět do obchodu